hackerlifes
  Web Site Çökertme
 

SİTE KAPAT:

arkadaşlar burda cok kolay ve basit bir şewkilde siteyi durdurabiliyorsunuz bunu için bir dokuman mevcut bunu sizinle birlikte yayınlamak isytiyom

1.Msdos tan ping çekerek: sitenin yawaşlamasına hatta kapanmasına neden olabilirsiniz...

Bunun için msdos u açıp ping www.siteadi.com 500 -t yaparsanız 500 bayt göndererek siteyi pingler burdaki -t nin anlamı ana makina duranana kadar pingler... yani sitenin bulunduğu makina göçene kadar

MANTIĞI: Ping attığınızda site buna cvp vermek zorundadır. O kadar çok ping atıyorsunuz ki artık site buna cvp veremiyor ve kapanıyor artık her attığınız ping onu kapanmasına ndn oluyor... Ping işlemi bitince tekrar açılır...

2) Pozitif Programı ile : Eğer msdos ile uğraşamam diyorsanız.
ping atıyor buda

Download: www.xchatx.net/downloads/dosyalar/Pozitif+20.rar

3) Denyo launch ile : Denyo ile Arama Yapılabilen siteleri kapayabiliriz bunun için denyo launch 3.0 ı indirin.

Download: http://www.xchatx.net/downloads/dos...denyolaunch.rar

Programı açın , Denyo Wizard var sol üstte buna tıklayın ve saldırımak istediğiniz siteye girin ordan... Sonra o sitede arama yerine girin ordan bir şey aratın aratmaya bastığınız anda denyolaunch kendi için gereken bilgileri alır. Sonra Launch a bastığınız an saldırmaya başlar işte bu kadar şöyle bi 500 postta güçsüz siteler yıkılır...

Db şişirerekte Sitelerin db lerini patlatabiliriz Register flood yapabiliriz ... Register olurken güvenlik kodu sormayan forumlarda yine denyolaunchı açıp denyo wizard dan bi kere üye olun ve denyo bilgileri alır launch dediğinizde her bir postta bir user kaydeder... Böylece db şişer






 
  Bugün 2 ziyaretçi (12 klik) kişi burdaydı! HER HAKKI SAKLIDIR Coypright ®  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=